Zondag 04 februari
Helaas is er van de luxe weinig over. Al het water op de plek is afgesloten. Dus is het ineens een gewone verharde plek met wel mooi verwarmd sanitair. Maar goed dan is €25 wel erg veel.
Na het installeren lopen we naar het centrum, ongeveer 1 kilometer van de CP, en kijken in het winkeltje van Ton Schulte. Lekker rondneuzen en genieten van al het moois. We kunnen ons beheersen en kopen niets. Daarna lopen we naar het café van zijn broer Rien en drinken wat. Helaas moeten we door de (mot)regen terug lopen maar dat mag de pret niet drukken.
Maandag 05 februari
Vanmorgen waren we niet al te laat op en tot onze verrassing kwam onze dochter Jessica langs op de koffie i.v.m. Paulien haar verjaardag en onze 20ste trouwdag morgen. We kletsen heerlijk bij en nadat ze is vertrokken pakken we de fietsen voor een tocht van 33 km. We fietsen eerst naar Weerselo waar we een lekker bakkie doen in een cafeetje. We besluiten hier om de tocht in te korten naar 25 km i.v.m met de harde wind van kracht 5. We fietsen naar Tilligte voor een 2e stop maar daar was alles dicht. Dus dan maar door terug naar Ootmarsum vol tegen de wind in wat vooral voor Wimjan een hele toer was. We stoppen voor een laatste pauze bij café ’t Plaske voor een lekker drankje. Het was heerlijk fietsen en als we bij de CP zijn toch bijna 26 km gedaan.
We besluiten dat vanavond de grill aan moet en eten samen lekker buiten. Het kan gewoon. Ook dit is voor ons genieten.
Dinsdag 06 februari
Vandaag dan wel weer naar huis. We ontzorgen en rijden door een stukje Duitsland weer naar Rottum. We willen om 14:00 uur thuis zijn om daar onze traditionele glas champagne te drinken omdat we er weer een jaar samen op hebben zitten. De 20ste keer dit jaar. De tijd is gevlogen.
Het was een heerlijk weekend waar we samen van hebben genoten.