Vrijdag 08 maart
Na een weekend thuis geweest te zijn vandaag na het werk rond 4 uur vanuit Groningen naar Onstwedde gereden. Een rit van maar 50 kilometer dus waren we om half 5 op de mooie CP. Ze zijn druk aan het verbeteren door 5 grote verharde plekken aan te leggen.
We nemen een drankje en vermaken ons met een spelletje dobbelen en vlogs kijken.
We gaan op tijd slapen om morgen in deze mooie omgeving te gaan fietsen.
zaterdag 09 maart
Vanmorgen weer met een strak blauwe lucht wakker geworden en lekker rustig aan gedaan. De fietsen gepakt en tegen half 11 vertrokken voor een tocht van ruim 42 kilometer. Het werd een mooie tocht door Westerwolde en hert Duitse Emsland. In Rhede maken we een koffie stop om daarna weer terug naar de bus te fietsen.
Na de fietstocht heerlijk buiten in het zonnetje een drankje gedaan en daarna de grillplaat aan om buiten te eten. Werkelijk heerlijk.
Zondag 10 maart
Vanmorgen relaxed opgestaan en tegen 11 uur eerst richting Duitsland om LPG te tanken en daarna weer binnendoor naar huis. In uithuizen de diesel aangevuld en thuis nog heerlijk buiten gezeten.
Het was weeer een geweldig mooi weekend.