Vrijdag 19 april
Vanmiddag hebben we alle twee vrij genomen en zijn na het werk naar Holten gereden waar we dit weekend een meet and greet hebben met DW en Jos, vloggers die we al vrij lang volgen.
Tegen half 3 kwamen we aan en werden door de vloggers heel hartelijk welkom geheten. Wel leuk is dat wij denken dat we ze al heel lang kennen, zij kennen ons niet.
Na het installeren hebben we lekker in de bus gezeten en aan het eind van de middag zijn we naar het restaurant op de camping gelopen voor een drankje.
’s Avonds zij n we weer naar het restaurant gegaan voor een kennismaking met DW en Jos. Het werd een gezellige avond waar we ook kennis maakten met twee Brabanders die in Hoogezand wonen.
zaterdag 20 april
Vanmorgen gaan we rond 10 uur weer naar het restaurant voor een workshop vlogs maken en editen Het werd een heel gezellige en interessante ochtend waar we heel veel leuke anekdotes hoorde van de twee vloggers. Aan het eind van de ochtend, na alle info ga je toch anders naar een vlog kijken.
’s Middags was er een kleine markt van allerlei camper gerelateerde zaken zoals accu’s, zonnepanelen en fiets helmen. Ook stonden er een aantal campers die je kon bekijken. Ook kwam Jessica met Lucas nog langs en zo werd ook de middag heel gezellig. Rond 5 uur gaat de BBQ aan en eten we gezellig buiten.
Zondag 21 april
Gisteravond een heel gezellige pubquiz mee gemaakt met wederom heerlijke hapjes. Helaas winnen we niets dus gaan we met lege handen naar de camper terug waar we nog even tv kijken.
Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en rond 12 uur weer naar huis gereden.
Het was een geweldig gezellig weekend.
Wil je zien wat DW en Jos vloggen kijk dan op Youtube naar DW vlogt en Campingtrend.