Vrijdag 19 januari
Vanwege een crematie op zaterdag zijn we vandaag naar Groningen gereden. We staan op een mooie plek bij de scheepswerf No Limits. Het is een bewaakt terrein met sanitair vlak bij de Ikea en op loopafstand van het centrum. We lopen na onze installatie de Oosterpoort buurt ingelopen voor een drankje.
Zaterdag 20 januari
Vanmorgen zoals altijd rustig aan gedaan en na de koffie naar de ANWB gelopen. De tolbadge heeft het in Frankrijk begeven en we krijgen een nieuwe. Na de ANWB lopen we door naar het Forum van Groningen. We scoren een magneet bij de VVV en gaan dan met de roltrappen naar boven. Op het dak krijg je een schitterend uitzicht over de stad. Zie de foto’s. Hierna zitten we op ongeveer 70 meter hoogte een kop koffie te drinken.
Zondag 21 januari
Vanmorgen na het ontbijt en de koffie een heerlijke verfrissende wandeling gemaakt van ruim 4 km. Op de terugweg nog even koffie gedronken bij de Hornbach en naar kranen gekeken. Daarna LPG en diesel getankt voor we Cnorrie weer in Rottum hebben geparkeerd.