21 t/m 24 Juni

Vrijdag 21 juni

Dit weekend gaan we naar Diever waar we met nog 6 neven en nichten en hun partners samen een gezellig weekend hopen te hebben.

Het weer lijkt prima te worden. Het is de bedoeling om op zaterdagavond naar het Shakespeare theater te gaan om daar het Wintersprookje te zien. Zondagavond gaan we dan nog uit eten en maandag weer naar huis. Paulien en ik hebben zowel op zaterdag als op zondag ook nog gefietst.

Hieronder een fotocollage van wat we hebben gedaan.