3 t/m 8 september

Nadat het eten in de bus is gedaan rijden we het dorp weer uit, men zal wel denken wat nu weer. We komen op De CP aan en zetten de bus op een mooi plekje. We ontdekken dat er sinds een tijdje sanitair is. 2 toiletten, 2 douches en een keukentje. Geweldig dat maakt de CP nog aantrekkelijker.

We gaan naar het terras en genieten van een drankje. Morgen op de fiets naar het werk thuis 😊.

Dit doen we de hele week zo en dan vrijdag naar Texel.

Hieronder wat sfeer foto’s van de week op Noordpolderzijl.

 

Klik hier voor de reis van Weener via Rottum naar Noordpolderzijl