13 t/m 15 september

Woensdag 13 september

Omdat Wimjan donderdag een leuk teamuitje heeft op Schiermonnikoog, besloten we de camper op Lauwersoog te zetten. Wimjan kan morgen lopend naar de boot en Paulien werkt vanuit de camper. Aangekomen op Lauwersoog was de eerste CP hutjemutje vol. We mochten er nog bij maar vraag ons niet hoe. Dus doorgereden naar de andere, ook weer aan een jachthaven. Plek zat mooi sanitair en we straan prima. 's Avonds nog lang buiten gezeten.

Donderdag 14 september

Paulien heeft een prima werkdag gehad vanuit de camper en Wimjan een geweldige dag op Schiermonnikoog met zijn collega’s.

Paulien heeft na het werk nog een heerlijke wandeling gemaakt door Lauwersoog en de havens en geëindigd op Waddengenot dat na de brand weer helemaal is opgebouwd. Om half 10 heeft ze Wimjan van de boot gehaald. Morgen weer verder naar Groningen om te werken en daarna door naar Harlingen voor een weekend.