Na 4 weken thuis dit weekend, zaterdag t/m maandag, weer op pad kijken of het gaat met Paulien haar blessures. Uiteraard hebben we niets ondernomen dan soms even naar het terras zo'n 50 meter verderop. Beetje lezen, spelletje doen en genieten van wat er allemaal in de haven en op het meer plaats vindt.
Het resultaat is dat we volgend weekend weer op pad gaan.
Hieronder een foto impressie.
Klik op de foto voor een vergroting