Het derde weekend al weer nadat we thuis kwamen uit Frankrijk.. Paulien haar brace mocht van de enkel af en nu moet ze opnieuw (goed) leren lopen.
Dit weekend lekker dicht bij huis. Lekker niets doen. Lekker genieten.
Op zaterdag besluiten we een wandelingetje te gaan maken. Paulien met een kruk maar dat ging prima. In totaal 3 kilometer gelopen en achteraf geen last van gehad.
Verder hebben we niet veel ondernomen maar wel heerlijk genoten.
Eén minpuntje is wel het sanitair. Dit is de reden van een 7 als cijfer van ons. Met beter sanitair zou het een 9 zijn geweest.
Klik op de foto voor een vergroting